De Diamant is ontworpen door Weyant Dromey, J.D in 2006 en is geïnstalleerd in ons huis in 2006. Ons team zijn levenslange leerlingen met meer dan 25 jaar ervaring in het speciaal onderwijs. Ons team helpt meer kinderen in het krijgen van speciaal onderwijs na het voortgezet onderwijs.
Huisbezoeken
Verschillende kinderen werden ter observatie in het ziekenhuis opgenomen. Dit is hoe wij de plattegrond begrijpen:
Elk kind heeft een kamer, die is onderverdeeld in deongedeeltes. Dit is niet het klaslokaal, maar de hele plaats waar de kinderen slapen. We hebben ook een kamer waar alleen het personeel verblijft. Kinderen mogen in de volledig vergunde kamer slapen, maar ze worden niet in de vergunde kamers geplaatst. Als kinderen in deze kamer komen, zie je hun noodsignaal en fouilleren anderen. In deze kamer zie je ook kleine tafeltjes om te eten, te studeren en te slapen. De kinderen in deze kamer staan onder de voortdurende zorg van het personeel. De schoolregels zijn soepeler dan op school. De kinderen krijgen hun maaltijden, versterking voor het inleveren en de gelegenheid om te spelen en te rennen. U kunt ouders vragen om gezellig, verjaardags- en volwassen vriendenbezoek in deze kamer door te brengen. Veel gezinnen hebben baat bij de nachtelijke bezoekers op De Diamant.
Omdat de kinderen in de crèche samen in één ruimte zijn, voelt iedereen zich een belangrijk deel van het programma. Kinderen mogen naar een bepaald programma op T.V. kijken, afhankelijk van hun leeftijd. Als ze jonger zijn dan drie jaar, mogen ze alleen kijken naar educatieve zenders zoals wiskunde en wetenschap, maar het kan zijn dat je van hen een ander programma op Barco- Mosaic krijgt. Niemand vraagt hen om te kiezen of te kijken.Iedereen wordt opgenomen in het school-welzijnsplan, en school is daardoor stimulerender. Ons belangrijkste doel is dat kinderen prestaties leveren en hun doelen bereiken en vooruitgang boeken op de lange termijn. Zodat kinderen voelen dat ze belangrijk zijn en dat dit voor u ook heel belangrijk is.
De kinderkamer
De kinderen zijn altijd blij om in de crèche te blijven, omdat daar het belangrijkste onderwijs wordt gegeven. Vroeger begrepen de kinderen niet dat van hen verwacht werd dat zij hun leerstof op één plaats onderbrachten. Kinderen moeten vriendschap sluiten met hun klasgenoten, zodat zij begrijpen wat anderen moeten leren. De leerlingen moeten studeren om voor bepaalde tests te slagen en aan extra programma’s deel te nemen. Eerlijk gezegd vinden de kinderen dat zij erg belangrijk zijn voor de school, omdat zij de toekomst zijn. Zij moeten begrijpen dat leren een goed stuk van hun leven is. Ze moeten begrijpen dat studeren, omgaan met elkaar, delen, t.v., plezier, sport… of muziek, deel uitmaken van hun leven. Ze moeten begrijpen dat het niet slecht is om wat tijd door te brengen met spelen of lezen. Dit wordt beschouwd als vrije tijd voor volwassenen. Kinderen moeten voelen dat ze deel uitmaken van het leven van hun vrienden. De crèche is als de school, dus zorg ervoor dat ze zich samen voelen. Als een kind zijn huiswerk niet heeft gemaakt tegen de tijd dat de anderen in de klas zijn, wordt hij gestraft en in elkaar geslagen. Zo’n sfeer is heel vriendelijk en open. Consequenties zijn duidelijk en volgen elkaar op de voet. De consequenties zijn zo direct als nodig is. De consequenties hebben betrekking op het doen van het foutieve gedrag en niet op het niet doen.
Volwassenen zien een kind anders als we in een menigte zijn, in de klas, als volwassenen praten, als er iemand in de kamer is die tegen ons praat, ons in jaren heeft geleerd onze broers en zussen te gebruiken voor informatie als het om ons gedrag gaat, of als we een prettig verhaal hebben gehoord. Door deze ervaringen ontstaat een echte band. Wanneer we in de kinderkamer zijn, vergeten we hoe we in menigten moeten zijn en hoe we ons in nieuwe situaties moeten gedragen.
School begonnen
De school begint na alle activiteiten. De Maria inspecteert op basis van de vakken, leraren en leerlingen. Elk kind heeft werk dat zijn aandacht nodig heeft. Kinderen worden getriggerd door hun behoeften in deze tijd. Het is niet belangrijk voor hen dat ze al hun leerstof inbrengen zoals we ze in de wieg leggen. De nadruk ligt op aan de slag gaan. De onderwijzer moet de werklast doornemen, de klassen bestuderen, met de klassen praten en de aankondigingen doen en de klassen inwerken.
Gek beschouwt op haar eigen niveau, overstelpt met geleerd worden. Het is niet belangrijk dat een leraar het haar leerlingen naar de zin maakt. De school doet meer dan de andere klassen als het gaat om kinderen de verschillende vaardigheden te leren die nodig zijn voor het leven. De onderwijzeres (en elke onderwijzeres) is verplicht om per klas de best mogelijke leeromgeving te creëren.