Onze bijlesdiensten zijn ontworpen om tegemoet te komen aan studenten uit alle delen van de wereld. Onze bijlesgevers worden zorgvuldig gekozen op basis van uw eisen en kennis van het onderwerp, de persoonlijkheid en eerdere academische resultaten van uw kind.
Wij bieden privé-onderwijs van één op één in een comfortabele en ontspannen omgeving. Onze tutoren geven advies op maat en individuele aandacht op basis van de individuele behoeften en leerstijl van uw kind.
Op deze manier kunt u er als ouder zeker van zijn dat uw kind er baat bij heeft en dat het in een gematigd tempo les krijgt. Het resultaat is dat uw kind praktische kennis opdoet, in plaats van alleen maar tijd, en dat uw kind een zo hoog mogelijke opleiding krijgt.
De specialisatie van onze bijles diensten
Ons bijlesprogramma is speciaal ontworpen voor kinderen die geïnteresseerd zijn in wiskunde, wetenschap, techniek, natuurkunde of geschiedenis. Al deze onderwerpen hebben een bijzonder accent, en onze bijlesgevers spelen in op de individuele belangstelling van uw kind.
Bovendien zijn onze bijlesgevers goed thuis in de verschillende manieren van lesgeven. Zij geven les op een manier die voor iedereen positief en plezierig is, wat zowel het kind motiveert als de interesse van uw kind vasthoudt. Dit is een van de redenen waarom onze tutoren zo effectief kunnen zijn in het begrijpen van zo’n breed scala aan onderwerpen.
De docenten zijn ook deskundigen op hun gebied en hebben uiteenlopende achtergronden. Sommigen van hen hebben een uitgebreide kennis van het onderwerp waarvoor zij zijn aangesteld, anderen hebben misschien wel greep op een onderwerp, maar missen de kennis en het vertrouwen om les te geven.
Met de combinatie van deze twee personen heeft uw kind een veel grotere kans op succes, niet alleen academisch, maar ook in het worden van een veelzijdig individu.
Bijles in Nederland
Toen hij in bergen op zoom was, ging onze zoon naar de “Tutorschule”, een onderdeel van het internationale schoolsysteem. In Nederland is onderwijs koning. En goed onderwijs is van het grootste belang – daarom werd onze zoon ingeschreven op een scholengemeenschap met een Nederlandse docent – eenRenDeeter tutor.
De school was aangenaam genoeg, maar toen wij onze zoon kwamen ophalen, vroeg de onderwijzer ons om met onze zoon mee te gaan voor een heel belangrijke functie. Het was een kleine vergadering die ruim van te voren was afgesproken, genietend van het prachtige uitzicht op bergen op zoom van buiten de school.
De bijeenkomst was georganiseerd door de vader van onze zoon en hij had zelfs de gloednieuwe fiets van onze zoon bij zich. Dit bezoek aan zijn leraar was een verrassing, want wij wisten niet dat de leraar zoveel belangstelling voor onze zoon had.
De onderwijzeres was niet alleen kleuterleidster, maar had ook een heleboel andere activiteiten waarmee zij onze zoon bezighield. Deze activiteiten omvatten sport, kunst, Quiet zone, franchising, onderwijsinitiatieven, enzovoort. Tijdens onze ontmoeting deelde de lerares ons mee dat zij verantwoordelijk was voor het leven van onze zoon na de bijlessen op school.
Zij deelde ons ook mee dat zij het zich niet kon veroorloven hem regelmatig naar school te sturen. ovenweyork op zijn school. Zij vertelde ons ook dat zij moeilijkheden ondervond bij het vinden van een tutor voor hem, en dat de vergaderingen met zijn schoolmeester traag en frustrerend verliepen.
Toen vroeg ik mijn vriendin, “Is er een manier dat ik je kan helpen?” Ze antwoordde: “Natuurlijk! U hoeft alleen maar contact op te nemen met mevrouw Spode.”
We waren beiden verrast. Mevrouw Spode was vriendelijk, geduldig en een zeer goede bijlesgeefster. Ze legde ons uit dat ze moeite heeft met time management en altijd worstelt met een “klasmentaliteit”. Ze wou dat ze op een of andere manier kon helpen, maar met een beperkt budget en een jonge ‘witte-boorden’ job.
Het is begrijpelijk dat mevrouw Spode met verschillende onderwijsstrategieën heeft geëxperimenteerd in een poging een oplossing te vinden die voor haar werkte. Ze gebruikt voornamelijk de gedragsmatige aanpak in een poging om leerlingen met problemen te helpen.
De strategie die zij voorstaat is de Dimensionale Benadering van Onderwijzende Studenten:
De dimensionale aanpak is gebaseerd op de overtuiging dat leerlingen kunnen worden gedifferentieerd op een niveau dat het promotieteam overstijgt.
Helaas verzetten leraren zich vaak tegen dit soort professionele hulp, en in feite verzetten zij zich zelfs tegen representatief contact. Dit is een recept voor mislukking.
De ontdekking van de methode was belangrijk, en het feit dat zij met succes werd toegepast, legde de basis voor groter succes.
Ik was betrokken bij de totstandkoming van het E-Textbook, en het succes van het E-Textbook is voor 100 procent te danken aan het professionalisme en de inzet van het personeel en de hoofdauteurs.
Hoe? Ik weet het niet. Ik denk dat wij leraren blij mogen zijn dat er 24 uur per dag professionele hulp beschikbaar is, omdat leraren zulke goede teamleden zijn.
De methode is eenvoudig. We gebruiken de 21e eeuwse lesmethode, en die is face-to-face.
LEES MEER :